poniedziałek, 12 listopada 2018

2 stylizacje z czarnymi body


Hey :)
Chciałam pokazać Wam moje 2 stylizacje z body na cienkich ramiączkach w kolorze klasycznym czarnym. Co prawda zdjęcia są z wakacji, ale dopiero rozwijam bloga ;)
Body są kobiecym i praktycznym elementem w naszej szafie. Można je nosić jako bieliznę lub górną część garderoby. Wolę tę drugą opcję i wybrałam body w prążki na cienkich ramiączkach. Przeważnie noszę je latem do zwiewnych spódnic lub jeansowych szortów z  bardzo wysokim stanem.




stylizacja 1

Do stylizacji nr. 1 dobrałam klasyczne, jeansowe szorty w stylu "mom fit". Idealnie komponują się z czarnym kolorem body.









stylizacja 2  

W tym outficie dominuje kolor intensywny w odcieniu turkusowym. Świetnie współgra z minimalistycznymi body na bardzo cienkich ramiączkach typu "spaghetti" oraz czarnym, zamszowym chokerem. Całość obu stylizacji skomponowałam z niskimi Conversami w kolorze kremowym.








A Wam która stylizacja spośród tych dwóch przypadła najbardziej do gustu :)? Dajcie znać w komentarzach ;) 


BODY - Stradivarius
SZORTY - Bershka
SPÓDNICA - No name (kupiona na allegro)
BUTY - Converse (Bershka)
CHOKER - H&M
BRANSOLETKA - Apart
KOLCZYKI - Apart
OKULARY - Muscat Eyewear
WŁOSY - Różowa płukanka Cameleo

ZDJĘCIA: https://www.facebook.com/Photo.by.Maki/

Zapraszam na mojego instagrama :)
https://www.instagram.com/maaarcyysiaaa/


5 komentarzy:

  1. Świetne stylówki, ale Twoje włosy jeszcze bardziej mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) moje włosy to efekt różowej płukanki z Cameleo <3 bardzo wydajna i nie wysusza włosów

      Usuń
  2. Super stylizacja nie dokonca te okulary mi się podobają ale widze że to taki znak firmowy. Cienkie ramiączka raczej nie dla mnie jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie byłam zwolenniczką noszenia okularów, ale z racji tego, że jestem krótkowidzem to jestem zmuszona je nosić :( ale wybrałam w końcu te z firmy Muscat, które przypadły mi do gustu :) pomimo tego, że są korekcyjne, to i tak stanowią element mojej garderoby, bo dodają stylu a zarazem uroku :)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej podobały się włosy - kolor i upięcie.

    OdpowiedzUsuń