niedziela, 23 grudnia 2018

Zimowa stylizacja z kodem rabatowym do Soul Friend Polska

Hey wszystkim !
W tym poście mam dla Was małą niespodziankę w postaci kodu rabatowego -10% na wszystko na hasło "MARCYSIA" na zimowe akcesoria marki Soul Friend Polska. 😊 Poniżej znajdziecie zdjęcia jak sie prezentują komin i rękawiczki tej firmy.

Tymczasem chciałam Wam życzyć Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 🙂🎄Niech ten piękny, świąteczny czas będzie radością, spokojem, odpoczynkiem, a także nadzieją na spełnienie marzeń ❤️🎄












Komin jak i rękawiczki są bardzo dobrej jakości. Wybrałam te w kolorze beżowym, bo idealnie współgra z ciemnym granatem mojej kurtki. 
Na stronie ich sklepu znajdziecie duży wybór szalików, kominów, czapek jak i rękawiczek, także każdy wybierze coś dla siebie ;) W ofercie są również męskie akcesoria zimowe.
Szczerze polecam tę markę <3 Jakość jest mega <3



zapraszam na mojego Instagrama -> https://www.instagram.com/maaarcyysiaaa/

komin i rękawiczki - SOUL FRIEND POLSKA (http://soul-friend.eu/)
kurtka - BERSHKA
torba - ZARA

zdjęcia - https://www.facebook.com/mojefotografowaniee/

15 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, taka idealna na te pore! Zostanę to na dłużej! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zimowy komin. Muszę po świętach koniecznie ba jakiś zapolować. Niestety Mikołaj nie przyniósł ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tej firmy, co ja mam, możesz zamówić ze zniżką ode mnie :)

      Usuń
    2. Mają duży wybór kominów

      Usuń
  3. Bardzo fajna zimowa stylizacja :) Sama uwielbiam nosić takie ciepłe kurtałki z dużymi kapturami - są super na zimne dni :) Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Uwielbiam ten szalik, musi być baaardzo ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mega ciepły i miły w dotyku, także zachęcam do zakupu ☺️

      Usuń
  5. Uwielbiam kominy!
    Też mam tą torebke <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pani Marcysiu... no bardzo pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń