niedziela, 27 stycznia 2019

Niebiesko na tle zimowej scenerii ❄️❄️❄️

Hey, 
Dziś troche zdjęć ze śnieżnej sesji zdjęciowej. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć ☺️


❄️❄️❄️







Do tego outfitu dobrałam: biały, bawełniany sweterek, jeansy z wysokim stanem w kolorze szaro-niebieskim oraz ciemno-granatową parkę. 
Stylizacja wydaje się prosta, ale kolory tej stylizacji idealnie pasują do zimowej scenerii. Bardzo lubię taki klimat zdjęć. 
Jestem zwolenniczką dobrych jakościowo sweterków w jasnych kolorach. <3
Jako, że bardzo lubię kolor ciemnego błękitu, to wpadłam na pomysł, żeby spleść włosy w warkocz i nałożyć niebieską wstążkę oraz pomalować paznokcie w takim kolorze.
















Skoro mowa o niebieskim to wykorzystałam również do zdjęć rozkloszowaną sukienkę ;) Ta stylizacja ma charakter bajkowy, więc dlatego pomalowałam usta niebieską pomadką :) 













sweter - BERSHKA
jeansy - ZARA 
kurtka - BERSHKA
bransoletka - APART
sukienka - RIVER ISLAND

ZDJĘCIA - Patryk Kamrowski


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zapraszam także na mój instagram:

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! 😊 Podziwiam za robienie zdjęć w takie mrozie :D Wyszły super 😊 Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💙 i ja również pozdrawiam ☺️☺️

      Usuń
  2. Kochana, jestem zachwycona pomysłem! Życzę jeszcze więcej takich, przemyślanych sesji <3
    Oczywiście cudownie wyglądasz, błękit to bez wątpienia Twój kolor.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! :-) Jednak ja nie odważyłabym się na sesję w samej sukience na takim mrozie ;) Podziwiam za odwagę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka i świetne zdjęcia. Tylko w takie zimno... :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow świetny post, śliczne zdjęcia oraz ekstra stylizacje! �� Zapraszam również do mnie ����

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu! Te zdjęcia są rewelacyjne! Wyglądasz przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoł, fajne te niebieskie usta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, musiałaś zmarznąć w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, ale miałaś szczęście, że akurat padało. Jak ja się wybrałam na zdjęcia ostatnio to nie dość, że opadów brak to jeszcze śnieg był tak mokry, że nawet dmuchać się go nie dało. Ślicznie wyglądasz.

    https://sar-shy.blogspot.com/2019/01/ostatni-rok.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 no powiem Ci, że ja też byłam na zdjęciach kilka dni temu w taką samą pogodę. Ciekawa jestem, czy wyszły te zdjęcia ;) no, ale zobaczymy :)

      Usuń
  10. obje stylizację cudowne!! jednak kurteczka z pierwszej mnie urzekła!
    Z przyjemnością obseruje

    OdpowiedzUsuń