czwartek, 28 marca 2019

3 stylizacje w neonowych kolorach

Hey !
W tym poście będą opisane 3 stylizacje w 3 neonowych kolorach: niebieski, różowy i zielony. 
Zacznijmy od stylizacji nr. 1.



STYLIZACJA 1





Do tego looku założyłam basic'owy czarny top na cienkich ramiączkach z prostym dekoltem oraz jeansy z wysokim stanem w kolorze szaro-niebieskim. Neonową rzeczą w tym outficie jest niebieska, puchowa kurtka, którą już zapewne widzieliście we wcześniejszym poście :) Jeśli chodzi o buty wybrałam te białe sneakersy z Adidasa z holograficznym logo. Występują we wszystkich stylizacjach w tym poście.


kurtka puchowa - PULL&BEAR (stara kolekcja)
top - H&M
jeansy - ZARA
buty - ADIDAS; model - SUPERSTAR HOLOGRAM



STYLIZACJA 2








Tutaj dominuje neonowy róż, który bardzo lubię :) Ubrałam koszulkę o luźnym fasonie w tym kolorze oraz jeansy z wysokim stanem, takie jak we wcześniejszej stylizacji. Jako dodatek, założyłam materiałową torbę shopper z ciekawym neonowym napisem. 


t-shirt - BERSHKA
jeansy - ZARA
torba - BERSHKA (stara kolekcja)



STYLIZACJA 3










W ostatnim outficie wybrałam kolor limonkowy. Założyłam prążkowane body na ramiączkach w tym kolorze oraz jegginsy z wysokim stanem w kolorze bardzo ciemnego granatu. Na wierzchnię ubrałam oversizową, niebieską kurtkę jeansową oraz nałożyłam małą limonkową torebkę. 


body - BERSHKA
jegginsy - BERSHKA (stara kolekcja)
kurtka jeansowa - BERSHKA (stara kolekcja)
torebka - H&M (stara kolekcja)



Która stylizacja Wam najbardziej przypadła do gustu ?


Zapraszam na mój instagram: https://www.instagram.com/maaarcyysiaaa/





12 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się stylizacja 2. Ładnie i stylowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja numer trzy jest bardzo fajna. Szczególnie ta jeansowa kurtka :)

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jaskrawe elementy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja z różem dla mnie najlepsza 💕🙂

    https://twinstyl.blogspot.com/2019/03/mydekowego-misie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie pierwsza stylizacja jest najlepsza. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 jak dla mnie jest najlepsza! niebieski to zdecydowanie Twój kolor ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje 🤗 Bardzo mi się podobają ;) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 stylizacja podoba mi się najbardziej! :)
    Bardzo lubię neony.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda stylizacja jest rewelacyjna, ale pierwsza skradła moje serce! <3
    Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja nr 2 :)
    obserwuję :)

    Zapraszam do odwiedzin mojego bloga :)

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nr. 3 przepiękna<3. Ślicznie wyglądasz i masz takie piękne włosy<3. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń